2/5/13

Dimi Wise

Πως να σταματήσετε το κάπνισμα με απλά βήματα!

Το κάπνισμα όπως όλοι γνωρίζετε, κάνει κακό σην υγεία σας. Η διακοπή του καπνίσματος τώρα, θα σας βοηθήσει στην καλυτέρευση της υγείας σας και πάνω απο όλα, θα δώσει επιτέλους "οξυγόνο" στους πνεύμονές σας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να κόψετε το κάπνισμα, όπως οι παρακάτω:


Το κάπνισμα επηρεάζει την υγεία σας - Το κάπνισμα είναι επικίνδυνο για την υγεία σας. Χάνεις την αίσθηση της όσφρησης, και αποκτάς κακή αναπνοή. Ερεθίζει το λαιμό σας, αλλά αυτό έχει να κάνει και με τη μάρκα τσιγάρων που καπνίζετε.
Το κάπνισμα σας κάνει να έχετε άσχημη εικόνα - οι λεκέδες νικοτίνης στα δόντια, τα ούλα και τα δάχτυλά, ξηραίνει το δέρμα σας, σας εμφανίζει περισσότερες άσπρες τρίχες και σας κάνει να φαίνεστε μεγαλύτεροι από την ηλικία σας.
 

Το κάπνισμα είναι ακριβό - Το κάπνισμα σας στερεί από το μισθό σας κάποια χρήματα, χωρίς να το γνωρίζετε. Ένας καπνιστής ξοδεύει χιλιάδες ευρώ στη διάρκεια της ζωής του μόνο και μόνο για να αγοράσει τσιγάρα, εκτός από τα έξοδα που θα έχει απο τις συνέπειες της υγείας, εξαιτίας του καπνίσματος.

Τρόποι για να σταματήσετε το κάπνισμα τώρα Για να κόψετε το κάπνισμα σήμερα θα πρέπει να αντιμετωπίσετε δύο ζητήματα - πρώτον, θα πρέπει να προσδιορίσετε τους λόγους για τους οποίους καπνίζετε και να βρείτε έναν τρόπο για την αντιμετώπισή του. Και δεύτερον, πώς θα ξεπεράσετε τη σωματική εξάρτηση σας από το κάπνισμα.


Η αντιμετώπιση των ψυχολογικών προβλημάτων του εθισμού του καπνίσματος

Αν θέλετε να κόψετε το κάπνισμα τώρα, θα πρέπει πρώτα να δείτε τι κάνετε σε κάποιες καταστάσεις, όταν θέλετε να καπνίσετε. Όταν πίνετε καφέ, τι κάνετε; Απλά πιείτε τον καφέ χωρίς τσιγάρο. Μετά το φαγητό, πόση ώρα περνάει μέχρι να καπνίσετε; Ακόμα και όταν βγαίνετε έξω και θέλετε να πιε΄'ιτε ένα ποτό. Ανάβετε απ'ευθείας τσιγάρο ή μετά από ώρα; Αυτές οι τεχνικές μπορεί να σας βοηθήσουν να κόψετε το κάπνισμα:
Κρατήστε τον εαυτό σας απασχολημένο με κάτι ή με μία δουλειά για να σταματήσετε τη συνήθεια που έχετε να ανάβετε τσιγάρο.

   
1. Λάβετε υπόψη σας, τους κινδύνους του καπνίσματος.

   
2. Λάβετε υπόψη σας, τους λόγους για τους οποίους θέλετε να κόψετε το κάπνισμα.

   
3. Πάρτε βαθιά αναπνοή, όταν μπαίνετε στον πειρασμό να καπνίσετε.

   
4. Το νερό βοηθά στην αποβολή των τοξινών από το σώμα σας. Κρατήστε τον εαυτό σας ενυδατωμένο.

   
5. Αποφύγετε περιοχές με κάπνα απο τσιγάρα.

   
6. Η οικογένεια και οι φίλοι σας, μπορούν να σας βοηθήσουν να σταματήσετε το κάπνισμα.





Αντιμετώπιση του σωματικού εθισμού του καπνίσματος 

Η ξαφνική διακοπή του καπνίσματος, μπορεί να είναι πολύ άβολη, ειδικά για τους μανιώδεις καπνιστές, λόγω των συμπτωμάτων στέρησης. Κατά τη διάρκεια των θεραπειών διακοπής του καπνίσματος, ανάλογα με την περίπτωση, οι ασθενείς μπορεί να εμφανίσουν πονοκεφάλους, αϋπνία, κακή διάθεση, ρίγη, τρέμουλο ή άγχος. Οι καπνιστές μπορούν επίσης να έχουν ξηροστομία, αυξημένους καρδιακούς παλμούς και υπερβολική εφίδρωση.
 

Δεν είναι ποτέ εύκολο να σταματήσει κανείς το κάπνισμα σήμερα και ποτέ δεν θα είναι, αλλά ποτέ δεν είναι αδύνατο. Με το σωστό κίνητρο, την κατάλληλη υποστήριξη απο τους στενούς του ανθρώπους και την κατάλληλη θεραπεία, ένας καπνιστής μπορεί να κόψει για πάντα τον εθισμό του απο το τσιγάρο.




http://customizedfatlossreviewd.weebly.com/

Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :