25/5/13

Dimi Wise

Φτιάξε μυς με απλά βήματα

Για να αποκτήσετε μια εντυπωσιακή και όχι υπερβολική μυώδης εμφάνιση και σκοπεύετε να αυξήσετε τους μυς σας, θα πρέπει πρώτα απο όλα, να επισκεφθείτε έναν έμπειρο γυμναστή.
Χωρίς την καθοδήγησή του και τις συμβουλές του (που μπορείτε να τις εφαρμόσετε και στο σπίτι μόνοι σας), δεν μπορείτε να φτιάξετε τους μυς που θέλετε.

Επιπλέον, καλό είναι να ζητήσετε και τις συμβουλές του γιατρού σας, πριν ξεκινήσετε να κάνετε βάρη. Αν και το "χτίσιμι" των μυών είναι ευεργετικό για τους περισσότερους ανθρώπους, ορισμένα σωματικά προβλήματα μπορεί να σας εμποδίσουν να κάνετε κάποιες ειδικές ασκήσεις. Επομένως, να αρχίσετε να φτιάχνετε μυς, μόνο όταν είστε έτοιμοι απο ιατρικής άποψης, για να κάνετε τις κατάλληλες ασκήσεις με βάρη.

Βήματα για να φτιάξετε μυς


Ο ρεαλιστικός στόχος: 
Το να φτιάξεις μυς, συνεπάγεται και πολλή σκληρή δουλειά. Μόνο μετά απο σοβαρή δουλειά και για αρκετούς μήνες, θα φτάσετε στο στόχο σας. Αποφύγετε τον πειρασμό, του να φτιάξετε γρήγορα μυ'ι'κή μάζα με αναβολικά και στεροειδή. Αυτές οι ορμόνες που βοηθούν στην ανάπτυξη των μυών, κάνουν κακό στη υγεία σας. Με υπομονή και προσπάθεια, θα αποκτήσετε τους μυς που θέλετε και την κατάλληλη φυσική κατάσταση.

Προθέρμανση πριν τις ασκήσεις: 
Κάθε πρόγραμμα γυμναστικής θα πρέπει να ξεκινάει με δέκα έως δεκαπέντε λεπτά ζέσταμα πριν τις ασκήσεις. Χαλαρώνουν οι μυς και αποκτούν μια δυσκαμψία με τη προθέρμανση και τους προετοιμάζει για τις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. Η κατάλληλη προθέρμανση, επιτρέπει στους ασκούμενους και κυρίως στους αθλητές, να σηκώνουν βάρη και να μειώνουν την πιθανότητα τραυματισμού των μυών, κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

Ασκήσεις με βάρη: 
Οι ασκήσεις με βάρη, στοχεύουν στην ανάπτυξη των μυών και στο κατάλληλο σχήμα τους, απο αισθητική πλευράς και όχι μόνο. Αν και υπάρχουν πολλές ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, οι ασκήσεις που είναι πιο αποτελεσματικές για την αύξηση των μυών, είναι τα βάρη σε πάγκο, ασκήσεις με αλτήρες, βάρη για τα πόδια, βάρη για τα χέρια, το στήθος, την πλάτη και τους ώμους. Κάντε λίγες επαναλήψεις, όχι περισσότερες από 12 ανά σετ. Με τον καιρό, αυξήστε το βάρος και μειώστε τον αριθμό των επαναλήψεων. Κάντε διάλειμμα (1 - 1,5 λεπτά) μεταξύ των δύο σετ. Βαράκια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και σε ασκήσεις κοιλιακών (συμβουλευτείτε και εδώ τον γυμναστή σας, για αποφυγή τραυματισμών).

Διατροφή: 
Για την αύξηση των μυών, θα πρέπει να κάνετε υγιεινή διατροφή, που βοηθά στη θρέψη τους και δίνει την απαραίτητη ενέργεια στο σώμα, για να ανταπεξέλθει στις ασκήσεις με βάρη. Εκτός από τα συνηθισμένα γεύματά σας, φάτε ένα σνακ που περιέχει πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, αρκετή ώρα πριν από την προπόνηση. Θα χρειαστείτε επίσης μετά την προπόνηση, ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες.



Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :