10/6/13

Dimi Wise

Πόνος στη μέση - Ο καλύτερος τρόπος θεραπείας

Οι θεραπείες για τον πόνο στη μέση, είναι ο καλύτερος και αποτελεσματικότερος τρόπος για να απαλλαγείτε απο αυτόν. Είναι ιδιαίτερα συχνός στα άτομα που είναι εργασιομανείς και έχουν μια πολυάσχολη ζωή. Η ένταση του πόνου διαφέρει από άτομο σε άτομο, ανάλογα με τον τύπο του σώματος και τη σοβαρότητα του προβλήματος.
Μπορείτε να κρατήσει για μικρό χρονικό διάστημα ή μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες ή και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και μήνες. Συνήθως, ο πόνος στη μέση, είναι αποτέλεσμα της καθημερινότητας και του άγχους, που έχει δυσμενείς επιπτώσεις σε όλο το σώμα. Οι περισσότεροι από εσάς κάνετε ένα λάθος που δεν το παίρνετε και πολύ στα σοβαρά. Ωστόσο, κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, διότι, αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα ο πόνος, μπορεί να οδηγήσει σε τρομερές συνέπειες.
 
Μερικές συμβουλές για τον πόνο στη μέση


Οι θεραπείες για τον πόνο στη μέση είναι σημαντικές, για την μείωση της σοβαρότητας του προβλήματος. Υπάρχουν διαφορετικά είδη πόνων. Για παράδειγμα, κάποιοι πόνοι, απαιτούν επείγουσα ιατρική φροντίδα. Από την άλλη πλευρά, κάποιοι πόνοι μπορούν να αντιμετωπιστούν στο σπίτι χωρίς να χρειάζεται ιατρική
φροντίδα. Συνήθως, αυτοί εξαφανίζονται νωρίς, αλλά αν δεν ληφθούν σοβαρά υπόψη, μπορεί να οδηγήσουν και σε σωματική αδυναμία. Για τη θεραπεία του πόνου στη μέση, μπορείτε να κάνετε (με συμβουλή γιατρού πάντα) κάποιες ασκήσεις, να πάρετε κάποια συμπληρώματα διατροφής, να κάνετε κάποιες διατάσεις (τεντώματα), να κάνετε τεχνικές μείωσης του στρες, να κάνετε χειρουργική επέμβαση, βελονισμό και να πάρετε κάποια φαρμακευτική αγωγή. Όλα αυτά βοηθούν στην ανακούφιση από τον πόνο στη μέση. Παρ 'όλα αυτά, ένας συνδυασμός απο σωματικές ασκήσεις καθώς και μια φαρμακευτική αγωγή, μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμα για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Η ανακούφιση του πόνου, μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από σοβαρή προσπάθεια εκ μέρους σας. Η φαρμακευτική αγωγή, βοηθά για την ανακούφιση από τον έντονο πόνο, ενώ οι σωματικές ασκήσεις βοηθούν στην ενίσχυση των μυών. Οι ασκήσεις είναι χρήσιμες, αλλά με μέτρο, που όχι μόνο θεραπεύουν, αλλά και να εμποδίζουν τον πόνο στη μέση. Όπως ανέφερα παραπάνω, ο βελονισμός, είναι χρήσιμος για τη θεραπεία και μάλιστα έχει και επιτυχία σε πολλές περιπτώσεις. Παρόλο που ο βελονισμός προσφέρει βραχυπρόθεσμη ανακούφιση, μπορεί να προσφέρει σίγουρα καλύτερα αποτελέσματα εάν χρησιμοποιηθεί μαζί με άλλες θεραπείες. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, οι σωματικές ασκήσεις, παραμένουν η καλύτερη εναλλακτική λύση από την άποψη της ασφάλειας και της επιτυχίας.


Μερικά σημαντικά προληπτικά μέτρα:



• Να είστε προσεκτικοί με τη μέση σας.

• Χρησιμοποιήστε ένα
στρώμα υποστήριξης της μέσης.
  
• Διατηρήστε μια σωστή στάση του σώματος και χρησιμοποιείστε τις κατάλληλες τεχνικές για να σηκώνετε βαριά αντικείμενα.

• Αποφύγετε όλες αυτές τις δραστηριότητες που πιέζουν τη μέση σας.


• Αν δεν είστε σε θέση να ασκείστε τακτικά, προσπαθείστε να περπατάτε για λίγο, μία φορά την ημέρα.


• Κρατήστε τη σπονδυλική
σας στήλη σε σωστή θέση, με την κατάλληλη υποστήριξη.

• Μην κάθεστε ή παραμένετε για καιρό στην ίδια ή σε λάθος στάση του σώματος.


Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες μεθόδους για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Εκτός από αυτές, υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις που προορίζονται αποκλειστικά για μικρότερο πόνο στη μέση. Για παράδειγμα, πέστε ανάσκελα και στη συνέχεια προσπαθείστε σιγά σιγά με τους αγκώνες σας, να σηκωθείτε προς τα πάνω. Τεντωθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο (όχι να πονάτε). Για γρήγορα αποτελέσματα, η προαναφερόμενη άσκηση πρέπει να εκτελείται τρεις έως τέσσερις ημέρες την εβδομάδα. Ωστόσο, ορισμένες αλλαγές μπορούν να γίνουν, ανάλογα με τη φύση και τη σοβαρότητα του πόνου.


Οι θεραπείες για τον πόνο στη μέση, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος αφού, βοηθούν στην βελτίωση της σοβαρότητας του προβλήματος. Ακόμα κι αν τα προληπτικά μέτρα είναι ιδιαίτερα σημαντικά, τότε και οι παραπάνω συμβουλές, είναι εξίσου σημαντικές. Μπορούν σίγουρα να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την κατάστασή σας.





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :