22/6/13

Dimi Wise

Κάνε σωστές ασκήσεις με βαράκια

Για να χτίσετε μυς, θα πρέπει να κάνετε ασκήσεις με βαράκια, έτσι ώστε να τους τονώσετε και να τους δυναμώσετε. Μπορείτε να σηκώνετε μεγάλα βάρη (συμβουλεύοντας φυσικά τον γυμναστή σας), για να έχετε αποτέλεσμα, αλλά μπορείτε και να σηκώνετε μικρότερα βάρη, κάνοντας πολλές επαναλήψεις κάθε φορά. Οι παρακάτω ασκήσεις με βαράκια, ισχύουν καί για τους άνδρες αλλά καί για τις γυναίκες.

 

Ασκήσεις με βαράκια:
 

Βήμα 1

Σήκωσε το 30% του βάρους ενός αλτήρα ή μίας μπάρας, για μία συγκεκριμένη ομάδα μυών (π.χ. μπράτσα). Αν το μέγιστο βάρος που θα σηκώνατε για τους δικέφαλους (μπράτσα) είναι 50 κιλά, τότε σηκώστε μόνο 15 κιλά για κάθε επανάληψη που θα κάνετε.


Βήμα 2

Κάντε ένα σετ με 12 επαναλήψεις και σε έναν μέτριο ρυθμό. Αυξήστε την ταχύτητα στο επόμενο σετ των 12 επαναλήψεων σε έναν πιό γρήγορο ρυθμό.
 

Βήμα 3

Σο τρίτο σετ των 12 επαναλήψεων, επιβραδύνετε και ελέγξτε το ρυθμό, χωρίς να ξεκουράσετε τον μυ σε όλο το σετ.
 

Βήμα 4

Οι ασκήσεις πρέπει να γίνονται εναλλάξ και γρήγορα, αλλά με την ίδια μυ'ι'κή ομάδα.Αυτό θα βοηθήσει στην ενδυνάμωση και τη γράμμωση των μυών.

Στις ασκήσεις με βαράκια, τα λίγα κιλά σε συνδυασμό με πολλές επαναλήψεις, έχουν σαν αποτέλεσμα, τη καλή γράμμωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ασκήσεις για πλάτη σε μονόζυγο

Είναι σημαντικό λοιπόν να ασκείτε κάθε μέρος του σώματός σας, έτσι ώστε να διατηρούνται οι αναλογίες. Σε γενικές γραμμές οι περισσότεροι άνθρωποι επικεντρώνονται πιό πολύ στους ώμους και τα χέρια και ξεχνούν τις άλλες μυ'ι'κές ομάδες. Το σώμα σας θα πρέπει να δείχνει πολύ όμορφο και με ωραίες αναλογίες σε όλες τις περιπτώσεις, με ή χωρίς ρούχα. Το στήθος σας είναι ένα άλλο σημαντικό μέρος που πρέπει να ασκείται τακτικά. Είναι ένα σημείο που χρειάζεται καλή προπόνηση.

Οι ασκήσεις με βαράκια, μπορούν να επιφέρουν ένα καλό αποτέλεσμα για το στήθος, αλλά με πιό αργούς ρυθμούς. Πάρτε έναν πάγκο ή ξαπλώστε στο πάτωμα, ξαπλώστε ανάσκελα και ανοίξτε τα χέρια σας με τα βαράκια, φέρνοντάς τα σιγά σιγά προς το μέρος του στήθους σας και ελαφρώς λυγισμένα, για να μην κάνετε ζημιά στις κλειδώσεις των χεριών σας. (ΦΩΤΟ)

http://www.tlife.gr/files/Image/Fitness/Gymnastiki/2011/10/Stithos/4.jpg

Οι ασκήσεις με βαράκια για τους ώμους μπορούν να γίνουν ως εξής: Καθίστε σε ένα πάγκο κανονικά και σηκώστε τα χέρια στο ύψος των ώμων. Σηκώστε τα σιγά σιγά και με ρυθμό, ενώνοντάς τα πάνω από το κεφάλι. Κάντε πολλές επαναλήψεις και με λίγα βάρη. (ΦΩΤΟ)

http://www.onair24.gr/sites/default/files/imagecache/preview/photos/pieseisaltiresiasljfijaksdhfjakhkfjasdfasdf.jpg

Αυτές είναι κάποιες σημαντικές ασκήσεις με βαράκια και ισχύουν και ανάλογες ασκήσεις και για τα πόδια. Οι ασκήσεις θέλουν ιδιαίτερη προσοχή και χωρίς απότομες κινήσεις! 





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :