27/6/13

Dimi Wise

Συμβουλές για να αποφύγετε το μεθύσι

Το μεθύσι είναι αρκετά εύκολο να το κάνει κάποιος. Από την άλλη, το να πιεί με μέτρο ένα ποτό και όχι να μεθύσει, χρειάζεται αυτοέλεγχο. Και είναι σίγουρα μια ικανότητα που θέλει αποφασιστικότητα για να σταματήσει κάποιος να κάνει υπερβολική κατανάλωση.


Μην πίνετε. 


Εντάξει, αυτό στην πραγματικά είναι προφανές, δεδομένου ότι είναι η πιο εύκολη λύση, αλλά συχνά μπορεί να βρίσκετε ακόμα και τις πιο γελοίες δικαιολογίες για να πίνετε. Συχνά, επηρεαζόμαστε από την παρέα, ή θέλουμε να πιούμε για έναν συναισθηματικό λόγο δικό μας. Μπορείτε να σκεφτείτε, τι είναι αυτό που σας κάνει να πίνετε, με αποτέλεσμα στο τέλος, να μην αποφεύγετε το μεθύσι.
 
Φάτε πριν πιείτε. 


Αν ξέρετε ότι πρόκειται να πάτε κάπου που θα μπείτε στον πειρασμό για αλκοόλ, φροντίστε να έχετε φάει από πριν. Μπορεί να είναι δελεαστικό να μην φάτε για να μην πάρετε επιπλέον θερμίδες, αλλά η έλλειψη τροφής στο σώμα σας πριν πιείτε, προκαλεί γρήγορο μεθύσι και είναι επίσης πολύ επικίνδυνο, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη κρίση και μακροπρόθεσμα σε σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία.

Βάλτε ένα όριο. 


Βάλτε ένα όριο στην καθημερινή σας κατανάλωση αλκοόλ. Σε γενικές γραμμές, πιείτε μόνο ένα ποτήρι, υπό την προϋπόθεση ότι πρέπει κάτι άλλο να κάνετε για να μην μπείτε στον πειρασμό.
Για τους άνδρες, επιτρέπεται 1-3 ποτά την ημέρα και για τις γυναίκες, 1-2 ποτά την ημέρα. Πολλές χώρες συνιστούν την πλήρη αποχή από το αλκοόλ, για τις έγκυες και τις γυναίκες που θυλάζουν. Πέρα από το φύλο, τα όρια θα ποικίλουν ανάλογα με την ηλικία , την
κατάσταση της υγείας και την χρήση ουσιών.

Κρατήστε για αρκετή ώρα το πρώτο ποτό. 


Αποφασίστε ότι το πρώτο ποτό της βραδιάς θα είναι και το τελευταίο. Πιείτε το σε περίπου μία ώρα και αν καθίσετε σε ένα μπαρ περισσότερο, πιείτε μία σόδα, ένα νερό ή ένα αναψυκτικό. Κάντε το εναλλακτικά και μέχρι να φύγετε, θα δείτε πόσο εύκολο ήταν τελικά.
 
Να πίνετε με προσοχή. 


Πίνετε για την απόλαυση ή τη γεύση του ποτού και όχι για να μεθύσετε. Πάρτε ένα ποτό που σας αρέσει και απολαύστε το για αρκετή ώρα. Ίσως ένα ποτήρι καλό κρασί ή μία μπύρα που σας αρέσει. Ότι και νά'ναι, απολαύστε το σιγά-σιγά.
 
Βρείτε κάτι για να πείτε στην παρέα, ώστε να μην σας προτρέπουν να πίνετε. 


http://www.pestaola.gr/img/drinking_people.jpg

Εάν είστε με φίλους που επιμένουν διαρκώς να πίνετε, να τους πείτε, ότι δεν αισθάνεστε καλά, ότι θα πρέπει να πάρετε τα φάρμακά σας και δεν κάνει να αναμειγνύονται με αλκοόλ, ή ότι πρέπει να ξυπνήσετε νωρίς αύριο το πρωί. Μια άλλη δικαιολογία θα μπορούσε να είναι ότι πήγατε στον γιατρό για μία ιατρική εξέταση και ότι το αλκοόλ δεν μπορεί να αποτελέσει μέρος της αγωγής αυτής.

 
Προειδοποιήσεις

  * 
Αποφύγετε τη συζήτηση για την κατανάλωση αλκοόλ, αν έχετε αποφασίσει να μην πίνετε πολύ.    
Αλλάξτε θέμα  ή κάντε πως πηγαίνετε στην τουαλέτα.
  

  *  Αποφύγετε την ανάμειξη ποτών. Αυτό δεν βοηθάει καθόλου, στο να καταλάβετε πόσο αλκοόλ έχετε καταναλώσει.
    
 

  *  Εάν χρησιμοποιείτε το φαγητό ως έναν τρόπο για να μπορείτε μετά να πίνετε περισσότερο, θα εξακολουθείτε να μεθάτε συνέχεια. Αυτό δεν είναι λύση.
   

   * Εάν δεν είστε σε θέση να πίνετε χωρίς να μεθάτε, μιλήστε με το γιατρό σας για να πάρετε συμβουλές ή ακόμα και να σας δώσει κάποια θεραπεία.

Το μεθύσι, μακροπρόθεσμα, δημιουργεί πολλά προβλήματα στην υγεία μας και μας απομακρύνει σιγά-σιγά από το κοινωνικό σύνολο.





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :