29/6/13

Dimi Wise

Ασκήσεις με λάστιχα

Ο άνθρωπος, θελοντας να βρεί περισσότερους τρόπους εκγύμνασης, ανακάλυψε και τις ασκήσεις με λάστιχα, όπως είναι οι τροχαλίες, οι οποίοι διευκόλυναν σημαντικά τη φυσική μας ανάπτυξη. 

Οι ασκήσεις με λάστιχα, δημιουργήθηκαν κυρίως από ένα ιατρικό εργαστήριο, για την ανάκαμψη τόσο των μυών όσο και των και να αρθρώσεων, ενώ συνήθως αυτές οι ασκήσεις, χρησιμοποιούνται σε θεραπευτικά κέντρα.
Τώρα, χρησιμοποιούνται και σε γυμναστήρια, αλλά μπορεί κάποιος να κάνει αυτές τις ασκήσεις και στο σπίτι του.

Τα κύρια οφέλη από τις ασκήσεις με λάστιχα, είναι πολλά.  Ένα απο αυτά είναι η καλή κυκλοφορία του αίματος, η αναπνοή, το τέντωμα και η ενίσχυση των μυών (δυναμώνουν οι αρθρώσεις).Συνήθως,αυτές οι ασκήσεις περιλαμβάνουν το pilates, το οποίο καταγράφεται ως η πιο ολοκληρωμένη άσκηση σήμερα. 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κάνε σωστές ασκήσεις με βαράκια

Δείτε μερικές ασκήσεις με λάστιχα:

 1. Άσκηση για τους γλουτούς: Περάστε το λάστιχο κάτω απο το πέλμα (πατήστε το) και σηκώστε το πόδι σιγά σιγά προς τα πάνω, έχοντας αντίσταση. Η άσκηση αυτή, είναι προτιμότερο να γίνεται στο πάτωμα ή πάνω σε μια επιφάνεια.

http://www.tlife.gr/files/Image/Fitness/How%20to/Gymnastiki/06/Lastixo/resized/G0149_530_530.JPG


2. Ασκήσεις για το στήθος: Το λάστιχο θα βοηθήσει σημαντικά την ανάπτυξη του στήθους, ενώ αν γίνεται συστηματικά, μπορεί να αντικαταστήσει άλλες σωματικές δραστηριότητες. Ο τρόπος για να κάνετε την άσκηση με λάστιχο για το στήθος είναι πολύ απλός. Πιάστε απο τις άκρες το λάστιχο με τα δύο σας χέρια και στη συνέχεια, τεντώστε τα προς τα μπροστά. Το λάστιχο για να έχει αντίσταση, τοποθετήστε το πίσω στην πλάτη σας. Κάντε πολλές επαναλήψεις, αργά και σταθερά.


http://www.re-shape.gr/images/myimages/articles/Ria-has-Pecs2.jpg

3. Ασκήσεις για την πλάτη: Αυτές οι ασκήσεις βοηθούν στην ενίσχυση των μυών της πλάτης, αποφεύγοντας έτσι την εμφάνιση κάποιου πόνου. Καθίστε στο πάτωμα με τεντωμένα τα πόδια. Περάστε το λάστιχο γύρω από τα πέλματά σας και κρατήστε τις δύο άκρες. Τραβάτε σιγά σιγά και σταθερά, το λάστιχο με τα χέρια σας, προς τα πίσω.


http://www.fitnesspulse.gr/lib_photos/exercise/articles/2012_12_28_lastixa/plati.jpg

Αν και υπάρχουν πολλές περισσότερες ασκήσεις με λάστιχο, σας παρουσίασα μόνο τις πιό σημαντικές και πιό απλές, που γίνονται συνέχεια.


Είναι πολύ καλό να τονίσουμε, ότι η χρήση των λάστιχων δεν είναι τόσο απαραίτητη για μεγάλο χρονικό διάστημα, επειδή συνήθως, όλες οι ασκήσεις εκτελούνται σε ένα μόνο σημείο, ενώ δεν χρειάζεται μεγάλη σωματική προσπάθεια, καθιστώντας αυτό τον τρόπο, εξαιρετικό για να παραμένετε σε φόρμα.





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :