17/7/13

Dimi Wise

Οι Καλύτερες Ασκήσεις Για Κοιλιακούς

Αν έχετε στόχο να αποκτήσετε ωραίους και δυνατούς κοιλιακούς, ένα πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να βρείτε το χρόνο να μάθετε κάποιες βασικές ασκήσεις που θα σας δυναμώσους τους κοιλιακούς και θα σας δώσουν μία καλή γράμμωση.


Μερικοί άνθρωποι
περνούν πολλές ώρες τρώγοντας και πίνοντας οτιδήποτε, χωρίς να κάνουν προσπάθειες, ενώ έχουν και την απαίτηση να έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα γρήγορα και χωρίς κόπο. Αυτό δεν δίνεται! Είναι σημαντικό να βρείτε τις ασκήσεις που θέλετε για να κάνετε τους κοιλιακούς σας δυνατούς και γραμμωμένους!

Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά για το τι πρέπει να ξέρετε, σε σχέση με το ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς.

 
Η πρώτη κατηγορία ασκήσεων που είναι καλύτερες για τους κοιλιακούς σας, αφορά την εκτέλεσή τους σε ένα χαλάκι επάνω. Μπορείτε να ξαπλώσετε ανάσκελα, να πιαστείτε στα πόδια μιας πολυθρόνας ή ενός καναπέ και να αρχίσετε να σηκώνετε τα πόδια σας προς τα πάνω, αλαφρώς λυγισμένα και όχι τελείως τεντωμένα. Είναι μια απλή άσκηση για κοιλιακούς, αλλά θέλει τρόπο και ιδιαίτερη προσοχή για την μέση σας. Χρειάζεται λοιπόν περισσότερη σταθερότητα και ισορροπία. Επίσης μπορείτε να έχετε τα χέρια σας κολλημένα στο πώτμα και παράλληλα με το σώμα σας.



Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα. Αρχίστε σιγά σιγά να φέρνετε το κεφάλι σας προς τα εμπρός. Επαναλάβετε συνεχώς μέχρι να κουραστείτε. Με αυτό τον τρόπο θα καταλάβετε να σφίγγουν οι κοιλιακοί σας, την ώρα που θα πρέπει να κρατάτε ψηλά και λυγισμένα τα πόδια σας για ισορροπία.



http://www.justrec.com/wp-content/uploads/2012/06/abdominal-exercise.jpg

Μια άλλη παρόμοια άσκηση είναι, να ξαπλώσετε ανάσκελα με τα πόδια να ακουμπάνε στο πάτωμα και λυγισμένα και να προσπαθείτε να σηκωθείτε ελαφρώς προς τα εμπρός, μέχρι να νιώθετε τους κοιλιακούς σας να σας τραβάνε λιγάκι. Προσοχή σε αυτές τις δύο ασκήσεις, για να μην τραυματίσετε τον αυχένα. Αργά και σταθερά θα γίνεται η διαδικασία.

http://3.bp.blogspot.com/-T42IwYrYeP4/UP_1Xw5DeSI/AAAAAAAAAHA/L7JxYNzeFCQ/s400/5+Easy+Exercises+To+Get+Flat+Stomach.jpg

Αυτή η άσκηση για κοιλιακούς είναι για πιό προχωρημένους. Γυρίστε στα πλάγια και ακουμπήστε με τον αγκώνα σας το πάτωμα, μέχρι το σώμα σας να έρθει παράλληλα με αυτό (το πάτωμα). Μπορείτε να μείνετε σε αυτή τη θέση για κάποια ώρα ή να ανεβοκατεβάζετε ελαφρώς το σώμα σας, αργά και σταθερά. Θα νιώσετε μια σχετική πίεση στους κοιλιακούς σας. Το ίδιο θα κάνετε και από την άλλη πλευρά.


Και μια τελευταία και πολύ καλή άσκηση είναι η εξής: Μπορείτε να πάρετε θέση, σαν να θέλετε να κάνετε push ups. Τεντώνετε τα πόδια σας προς τα πίσω και ακουμπάτε τους αγκώνες σας στο πάτωμα με ενωμένα τα χέρια. Κάθεστε σε αυτή τη στάση όσο περισσότερο μπορείτε. Θα νιώσετε και τη σχετική πίεση στους κοιλιακούς σας. Μία παραλλαγή αυτής της άσκησης, είναι να σηκώσετε τον κορμό σας ψηλά, σαν να σχηματίζεται το γράμμα "Λ", όπως φαίνεται και στην από κάτω φωτογραφία.


Μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι σας αυτές τις ασκήσεις για κοιλιακούς και ακόμα καλύτερα υπό τις οδηγίες κάποιου έμπειρου γυμναστή, για να αποφευχθούν τυχόν τραυματισμοί.





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :