GuidePedia


http://nutrishopcda.com/wp-content/uploads/2013/01/At_Home_Dumbbell_Chest_Workout_Chest_Workout_At_Home.jpg

Ποιο είναι το όφελος από τις ασκήσεις στήθους; Ένας μεγάλος αριθμός των ανδρών και των γυναικών που ενδιαφέρονται να μάθουν ποιές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για το στήθος, δεν θέλουν μόνο να κάνουν την κατάλληλη γράμμωση, αλλά να αυξήσουν και τη μυ'ι'κή ομάδα στη συγκεκριμένη περιοχή, όσο το δυνατόν περισσότερο. Με αυτές τις ασκήσεις, οι θερμίδες καίγονται για την απώλεια λίπους, ενώ αυτό βοηθάει και στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης μυ'ι'κής ομάδας. Μερικοί άνθρωποι έχουν την εντύπωση ότι οι ασκήσεις στήθους δεν είναι αναγκαίες, αφού έχουν πρώτα γυμνάσει τους δικέφαλους μυς (μπράτσα), τους ώμους, την πλάτη και τα πόδια.

Αυτό που δεν ξέρουν είναι ότι αυτές οι ασκήσεις, μπορούν από μόνες τους να γυμνάσουν και όλατα τα άλλα σημεία του σώματος.
Δεν υπάρχει καμία άσκηση, η οποία να επικεντρώνεται σε ένα μόνο μέρος του σώματος και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν μπορείτε να βρείτε τι ασκήσεις να κάνετε ακριβώς, για το στήθος. Απλά δεν μπορεί απλά μια τέτοια άσκηση, να γίνει, χωρίς να χρησιμοποιήσετε τους ώμους, τα χέρια και γενικά το πάνω μέρος του σώματος. 
 
Η καλύτερη προπόνηση για το στήθος είναι γίνεται σίγουρα με τα χέρια, τους ώμους, αλλά και την πλάτη. Σίγουρα
θα γνωρίζετε, πως μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα (π.χ 1 μήνα), δεν μπορείτε να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, για όμορφο σχήμα και ενδυνάμωση του στήθους. Χρειάζεται αρκετό διάστημα και συστηματική προπόνηση.


http://1.bp.blogspot.com/_x1CIasfi9Jc/S-fprTVGFsI/AAAAAAAAAA4/p057ipVQ6cc/s320/stithos-4.jpg

Παρόλα αυτά, υπάρχουν ορισμένες εξαιρετικές και δημοφιλείς ασκήσεις στήθους, οι οποίες γυμνάζουν παράλληλα και όλο το σώμα. Όποιος κάνει βάρη σε πάγκο για τους ώμους, γνωρίζει ότι αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος με τον οποίο μπορεί να γυμνάσει το στήθος. Θα εκπλαγείτε εάν δείτε πόσο εύκολα και γρήγορα οι θωρακικοί μυς αναπτύσονται σταδιακά με τα βάρη σε πάγκο για τους ώμους και όταν γίνονται φυσικά με σωστό τρόπο.  

Μία πάρα πολύ καλή άσκηση και εγγυημένη, είναι τα push-ups. Τα πους απς αυξάνουν την αντοχή, αλλά είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμα για την ανάπτυξη των μυών του στήθους. Αν ψάχνετε για την καλύτερη άσκηση μακροπρόθεσμα, θα δείτε πως τα push-ups είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα. Με τα πους απς αναπτύσεται αρκετά το πάνω μέρος του σώματος, πράγμα που σημαίνει ότι οι μύες στο στήθος, πρόκειται να αναπτυχθούν και σωστά.  


Κάθε άλλο μέρος του σώματος που συνδέονται με το στήθος, όπως οι ώμοι, η κοιλιά, ο λαιμός και τα πόδια θα πρέπει να ασκούνται με τις καλύτερες ασκήσεις στήθους, για να φτιάξετε την κατάλληλη μυ'ι'κή μάζα στο πάνω μέρος του σώματος.

Το να κάνετε τις καλύτερες ασκήσεις στήθους για την αύξηση αυτής της μυ'ι'κής ομάδας, θα βοηθήσει και τη σωστή υποστήριξη απο τους ώμους, που είναι απαραίτητη και για την προθέρμανση, πριν τις ασκήσεις.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:
ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ:
Βάλε το email σου και κάνε κλικ για να διαβάζεις όλα τα άρθρα του Dimiwise.gr.
Follow us on:
facebook twitter gplus pinterest rss
 
Top