9/7/13

Dimi Wise

Πως να χάσω κιλά;

Αφού διαβάσετε αυτό το άρθρο, θα καταλάβετε ότι το να χάσετε κιλά δεν είναι τόσο αδύνατο και δύσκολο όσο ακούγεται.Όλη η ουσία του να χάσετε βάρος, στηρίζεται στο πόσες θερμίδες τρώτε καθημερινά, ανάλογα και με το πόσες καίτε.


Πολλοί άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα για κάτι συγκεκριμένο που μπορεί να έχουν στο μυαλό τους ή και όχι. Το να εργάζεται κανείς έξω, είναι πιθανώς ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσει βάρος (χειρωνακτική εργασία). "Πώς μπορώ να χάσω κιλά;" Απλά και μόνο με την διατροφή σας μπορείτε να χάσετε βάρος.

Η πρώτη συμβουλή που έχω, να πίνετε πολύ νερό. Αυτό κρατάει ενυδατωμένο τον οργανισμό σας και φυασικά σας φουσκώνει. Μία από τις αγαπημένες μου συμβουλές, όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους είναι να μην παίρνετε πολλές θερμίδες σας. 

Η επόμενη συμβουλή μου είναι, να μετράτε ή να υπολογίζετε στο περίπου, τις θερμίδες σας κάθε μέρα. Πρώτα απ 'όλα, να μάθετε πόσες θερμίδες την ημέρα χρειάζετε να παίρνετε για να επιτύχετε τον στόχο σας. 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να υπολογίσετε τις θερμίδες και να χάσετε βάρος. Ένας από αυτούς, είναι να βρείτε από το ίντερνετ πόσες θερμίδες έχει κάθε τροφή. Ένας άλλος τρόπος, είναι να κάνετε μια μέτρηση του βάρους και του ύψους σας και να υπολογίσετε πόσες θερμίδες χρειάζετε να παίρνετε, ώστε να μην παχύνετε και να έχετε απώλεια βάρους.

Το πιο σημαντικό πράγμα λοιπόν, είναι να τρώτε τροφές που σας φουσκώνουν περισσότερο, ώστε να μην μπορείτε να τρώτε μεγάλες ποσότητες. Για παράδειγμα, δύο πολύ βασικές τροφές που επιτυγχάνουν αυτό το αποτέλεσμα και σας βοηθούν να χάσετε κιλά, είναι το κοτόπουλο και οι πατάτες. Οι τροφές αυτές σε φουσκώνουν γρήγορα και δεν έχεις όρεξη να καταναλώσεις μεγαλύτερες μερίδες. Αυτές τις τροφές τις τρώμε με αρκετό λάδι. Προσοχή λοιπόν στο λάδι, αφού μία κουταλιά της σούπας περιέχει περίπου 140 θερμίδες!

Ας πούμε ότι έχετε πίτσα για μεσημεριανό γεύμα. Θα αρχίσετε να τρώτε χωρίς να σταματάτε, μέχρι να συνειδητοποιήσετε πως έχετε φάει πολλές θερμίδες. Τότε θα πάτε στο άλλο άκρο και την επόμενη μέρα, μπορεί να μην φάτε και τίποτα! Λάθος! Μπορείτε να φάτε απλά λιγότερες θερμίδες για να ισισταθμίσετε την προηγούμενη μέρα με αυτήν εδώ. Μην κάνετε το λάθος και δεν φάτε τίποτα, γιατί δεν είναι μόνο θέμα το πόσα κιλά θα χάσετε, αλλά και θέμα υγείας!

Θα πρέπει να καταλάβετε, πως το να χάσεις κιλά, δεν είναι και κάτι απλό, από πρακτικής άποψης. Θέλει χρόνο και υπομονή, καθώς η πρόληψη θερμίδων θα είναι πάντα λιγότερη απο αυτήν που είχατε συνηθίσει μέχρι τώρα. Μην καταφεύγετε σε υπερβολικές δίαιτες (γιατί μόνο κακό θα κάνετε στην υγεία σας) και μπορείτε να συμβουλευτείτε και έναν ειδικό, σε περίπτωση που δεν μπορέσετε να καταλάβετε τι ακριβώς συμβαίνει με τις θερμίδες.




 http://vhsapush.weebly.com 

Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :