13/9/13

Dimi Wise

Η κρεατίνη και ο ρόλος της για να χτίσετε μυς

Αν είστε bodybuilder και ασχολείστε σοβαρά με το χτίσιμο των μυών σας, θα έχετε ακουστά την κρεατίνη. Η κρεατίνη είναι μια ουσία που βρίσκεται σε μερικά τρόφιμα και παράγεται από τον ίδιο τον οργανισμό μας από διάφορα αμινοξέα, όπως στο συκώτι, τα νεφρά και το πάγκρεας.
 
Όταν οι μύες μας χρειάζονται ενέργεια για να εκτελέσουν μία άσκηση, η κρεατίνη φτάνει σε αυτούς μέσω της κυκλοφορίας του αίματος. Η κρεατίνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αναγέννηση των μυών μας. Πολλοί bodybuilders πιστεύουν ότι αν μια μικρή δόση κρεατίνης είναι σημαντική, τότε αυτό οδηγεί πολλούς ανθρώπους να πειραματιστούν με τη λήψη της σε διάφορες δόσεις.

Πολλοί αθλητές και bodybuilders πιστεύουν ότι μπορούν να βελτιστοποιήσουν την ανάπτυξη των μυών τους και να αποκτήσουν δύναμη, λαμβάνοντας μία μεγαλύτερη από τη συνηθισμένη δόση για ένα χρονικό διάστημα και στη συνέχεια, λαμβάνοντας τακτικά τη συνιστώμενη δόση που πρέπει να παίρνουν για ένα χρονικό διάστημα.

H κρεατίνη, είναι το πιο αποτελεσματικό συμπλήρωμα διατροφής που διατίθενται σήμερα στους αθλητές για την αύξηση της υψηλής έντασης κατά την προπόνηση και για ενδυνάμωση αλλά και τόνωση της μυϊκής μάζας.


http://www.mpbalatsinos.gr/school/wp-content/themes/airlock/advance/inc/timthumb.php?src=http://www.mpbalatsinos.gr/school/wp-content/uploads/2013/06/protein-shakes1.jpg&w=640&zc=1
  
Η συνιστώμενη δόση είναι τα 5 γραμμάρια και είναι και η ιδανικότερη για τους περισσότερους ανθρώπους. Η κύρια δράση της κρεατίνης στο σώμα είναι να αποθηκεύει φωσφορικές ομάδες υψηλής ενέργειας  με τη μορφή φωσφοκρεατίνης. Κατά τις περιόδους του στρες, η φωσφοκρεατίνη απελευθερώνει την ενέργεια αυτή για την ενίσχυση της κυτταρικής λειτουργίας. Αυτός ο μηχανισμός δράσης είναι εκείνος με τον οποίον η κρεατίνη προκαλεί την αύξηση της αντοχής, αλλά μπορεί να ωφελήσει σχεδόν κάθε σύστημα του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του εγκεφάλου, των οστών, των μυών και του ήπατος. Τα περισσότερα οφέλη της κρεατίνης εμφανίζονται μέσω αυτού του μηχανισμού δράσης.
 
Η κρεατίνη παράγεται φυσικά στο σώμα, και βρίσκεται επίσης στα τρόφιμα, κυρίως στο κρέας, τα αυγά, τα ψάρια και σε ορισμένα στα γαλακτοκομικά προϊόντα).

Η κρεατίνη έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα
επίπεδα της DHT (διυδροτεστοστερόνη) κατά 40% με μια δοσολογία των 5 γραμμαρίων την ημέρα. Η DHT εμπλέκεται άμεσα στην απώλεια μαλλιών για τους άνδρες, αλλά η μακρόχρονη χρήση της θα μπορούσε να επιταχύνει την απώλεια μαλλιών.

Τα συμπληρώματα κρεατίνης σε κανονικές δόσεις και με επαρκή ενυδάτωση έχει αποδειχθεί ότι δεν έχουν επιβλαβείς επιδράσεις. Οι μόνες παρενέργειες που παρατηρήθηκαν είναι, κράμπες στο στομάχι, αν καταναλώνεται με ανεπαρκή ποσότητα νερού, και διάρροια εάν καταναλώνεται
πάρα πολύ σε μία δόση. Η ελεγχόμενη χρήση της κρεατίνης με αρκετό νερό μπορεί στην πραγματικότητα να μειώσει αυτές τις κράμπες στο στομάχι μακροπρόθεσμα.





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :