26/9/13

Dimi Wise

Πονοκέφαλος - Τι να τρώτε

Πολλοί άνθρωποι έχουν πονοκέφαλο για πολύ καιρό, με τις ενοχλήσεις να είναι είτε ήπιες ή πιο έντονες. Η θεραπεία ποικίλλει ανάλογα με το είδος του πονοκεφάλου που αντιμετωπίζετε, αλλά εδώ είναι μερικές γρήγορες συμβουλές για το τι να τρώτε, καθώς αποτελούν και μακροπρόθεσμη λύση για να σταματήσει ο πόνος προτού γίνει ανεξέλεγκτος.

Ορισμένοι τύποι πονοκεφάλων, εάν καταναλώνετε επεξεργασμένες τροφές, μπορεί να γίνουν εντονότεροι, ειδικά αυτές που έχουν πολλά συντηρητικά και αρκετό αλάτι.

Προσπαθήστε να καταναλώνετε γιαούρτι, αποβουτυρωμένο γάλα, φρούτα, ρύζι, ζυμαρικά και λαχανικά.

Ο πιο κοινός τύπος πονοκεφάλου είναι η κεφαλαλγία. Πολλοί πονοκέφαλοι που έχουν μεγαλύτερη ένταση, αναπτύσσονται μετά από σωματική ή συναισθηματική πίεση, αλλά μπορεί να διαρκέσουν για ώρες ή ακόμα και ημέρες. Η κεφαλαλγία είναι συνήθως αισθητή και εμφανίζεται πίσω από τα μάτια και στο μέτωπο, αλλά ο πόνος μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε στο κεφάλι, όπως στο πλάι ή στο πίσω μέρος.  

Ο πονοκέφαλος μπορεί να είναι επαναλαμβανόμενος εάν η πηγή δεν έχει αντιμετωπιστεί και μπορεί να συνοδεύεται από ένα αίσθημα αδιαθεσίας, ειδικά αν έχετε άγχος ή κατάθλιψη. Αυτό το είδος πονοκεφάλου τείνει να ανταποκρίνεται καλά στα παυσίπονα. Μερικές φορές, ένας πονοκέφαλος συνοδεύεται από ναυτίες, γι'αυτό οι παραπάνω τροφές που ανέφερα, είναι πολύ σημαντικές.

Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :