16/9/13

Dimi Wise

Τι είναι οι αρνητικές θερμίδες;

Με απλά λόγια, ο όρος "αρνητικές θερμίδες" αναφέρεται σε τρόφιμα που χρειάζονται περισσότερες θερμίδες για να επεξεργαστούν απο το σώμα απο ό,τι προσφέρουν . Πάρτε το σέλινο, το σύνηθες παράδειγμα μιάς τροφής με "αρνητικές θερμίδες" . "Ξοδεύεις" περισσότερες θεμίδες για να το μασήσεις απο ό,τι περιέχει; 

 
Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει πραγματικά καμία τροφή "αρνητικών θερμίδων" που προσφέρουν στο σώμα θερμίδες κάτω του μηδενός . Οι θερμίδες που σπαταλώνται κατά την απορρόφηση των θρεπτικών στοιχείων έχουν ήδη ληφθεί υπόψη στον υπολογισμό της σιτιογενούς θερμογέννεσης. Η θερμική επίδραση της τροφής είναι συνήθως περίπου το 10% των θερμίδων , αλλά για ορισμένα τρόφιμα, μπορεί να φθάσει το 20% . Παρόλα αυτά , αυτό σημαίνει ότι 10 θερμίδες από σέλινο σπαταλούν 2 θερμίδες για να χωνευτούν. Σιγά τα λάχανα!

 
 
Η έννοια των τροφών που μπορούν να καταναλωθούν κατά βούληση, επειδή έχουν σχεδόν
αμελητέο αριθμό θερμίδων, έχει χρησιμοποιηθεί πολύ από τους διαιτολόγους και τους διατροφολόγους. Αυτές οι τροφές περιλαμβάνουν καί τα τρόφιμα "αρνητικέών θερμίδων ", όπως σέλινο, αγγούρια, μαρούλια , σπανάκι, ραδίκια, χόρτα, λάχανα, μανιτάρια, κρεμμύδια και άλλα λαχανικά που αποτελούνται βασικά από νερό και θρεπτικά συστατικά τυλιγμένα σε μια δέσμη φυτικών ινών. Η μόνες πραγματικές θερμίδες που περιέχουν είναι αυτές που έχουμε προσθέσει εμείς.

 
Αρχικά, ο όρος "αρνητικές θερμίδες" ξεκίνησε ως ένας χαριτωμένος,
αρκετά αθώος όρος. Η ιδέα δεν είχε καμία επιστημονική στήριξη, αλλά αυτό δεν ήταν κακό. όμως μετά οη ιδέα των "αρνητικών θερμίδων " εξαπλώθηκε. Άρχισαν να βγαίνουν δίαιτες "αρνητικών θερμίδων". Αυτές οι δίαιτες χρησιμοποίησαν την θερμική επίδραση των τροφών, για να υποστηρίξουν ότι οι τροφές αυτές, ανεβάζουν τον μεταβολισμό και οδηγούν σε αυξημένη καύση θερμίδων (αυτό απλά δεν είναι αλήθεια ). Οι δίαιτες αρνητικών θερμίδων στηρίζονται συνήθως σε αυστηρούς περιορισμούς σε πρωτεΐνη και άλλα θρεπτικά συστατικά από τις μεγάλες ομάδες τροφίμων και προκαλούν απώλεια βάρους, επειδή αποκλείουν πολλές τροφές και περιέχουν πολύ λίγες θερμίδες.

 
Αλλά η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν όταν, μεγάλες επιχειρήσεις όπως η
Coca - Cola και η Nestle χρησιμοποίησαν τον όρο "αρνητικές θερμίδες" για να υποστηρίξουν ότι κάποια προ'ι'όντα τους σε βοηθούσαν να κάψεις 20-33 θερμίδες περισσότερες από ό, τι περιείχαν. Αυτό τους κόστισε ένα πρόστιμο 650 χιλιάδων δολαρίων από την FDA.
 
 
Οπότε, μπορείτε να καταναλώνετε αυτές τις αποκαλούμενες τροφές "αρνητικών θερμίδων", αλλά όχι γιατί νομίζετε ότι είναι κάτι που στην πραγματικότητα δεν είναι. Καταναλώστε τες, γιατί είναι νόστιμες, θρεπτικές και έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :