21/9/13

Dimi Wise

Υγεία και ενέργεια στη δουλειά - 10 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν!

Η εργασία σε ένα γραφείο μπορεί να είναι εκπληκτικά ανθυγιεινή . Το να κάθεστε όλη μέρα, να τρώτε ελάχιστα και να έχετε άγχος, μπορεί να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας για μερικά χρόνια . Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να παραμείνετε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια, στη δουλειά που κάνετε στο γραφείο σας (και να κάνουν την ημέρα σας να περνάει πιο γρήγορα).


1. Πάντα υπάρχουν αυτές οι μέρες στη δουλειά, όπου μπορείτε απλά να αισθάνεστε εξαντλημένοι και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να λυθεί αυτό το πρόβλημα , αλλά το κλειδί είναι η υγιεινή διατροφή, ξεκινώντας με ένα καλό και με πολλές βιταμίνες πρωινό). Θα πρέπει να τρώτε ένα πλούσιο πρωινό, όταν χρειάζεστε περισσότερη ενέργεια και να συνεχίσετε να τρώτε υγιεινά όλη την ημέρα για να αποφύγετε την εξάντληση και την κακή διάθεση. Παίρνοντας το πρωινό σας εκτός γραφείου, θα βοηθήσει σημαντικά στην απόδοσή σας.

2. Δεν μπορείτε να κάθεστε στο γραφείο σας όλη την ημέρα και να καταπονούνται οι καρποί των χεριών σας, η πλάτη, ο λαιμός και άλλα μέρη του σώματος. Πρέπει να σηκώνεστε κάθε τόσο και να κινείστε για λίγα λεπτά. Μεγάλη σημασία έχει η καλή στάση του σώματος και η τοποθέτηση του πληκτρολόγιου και του ποντικιού σας σωστά, αν και μια καλή καρέκλα γραφείου είναι επίσης σημαντικός παράγοντας.

3. Για να κρατήσετε τον εαυτό σας σε εγρήγορση και χωρίς τα παραπάνω προβλήματα, είναι σημαντικό να κάνετε τακτικά διαλείμματα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι πέντε λεπτά κάθε φορά. Το να κάθεστε πολλές ώρες σε ένα γραφείο, χωρίς να κινείστε καθόλου, έχει αποδειχτεί ότι κάνει κακό στην καρδιά και κατ'επέκταση και σε όλη την υγεία σας.

4. Πολλές φορές θα πονάνε τα μάτια ή το κεφάλι σας στο τέλος της ημέρας, αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Συμβαίνει, γιατί κοιτάτε τον υπολογιστή όλη την ημέρα. Οι παραπάνω αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν στην ξεκούραση των ματιών, αλλά έχω διαπιστώσει ότι το να δουλεύεις πολλές ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή, χρειάζονται γυαλιά μυωπίας (εάν έχετε μυωπία).

5. Οι συνεργάτες σας μπορεί να αποσπούν την προσοχή σας και αυτό είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό, αλλά το να κάνετε παρέα και να είστε φίλοι, μπορεί πραγματικά να φανεί πολύ λιγότερο αγχωτικό. Μια μελέτη, έχει αποδείξει ότι οι άνθρωποι που ήταν φιλικοί με τους συναδέλφους τους, στην πραγματικότητα ζούσαν περισσότερο. Ακόμα και αν μιλάμε μόνο για την απόδοσή σας στη δουλειά, θα πρέπει να γνωρίζετε ποιοί συνεργάτες θα σας βοηθήσουν σε μια δύσκολη στιγμή, πράγμα που είναι εξαιρετικά χρήσιμο εσάς. Όσο δεν αποσπάται η προσοχή σας, η παραγωγικότητά σας και η υγεία σας θα καλυτερεύει ολοένα και περισσότερο.

6. Να κάνετε τακτική άσκηση. Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε υγιείς και να κρατήσετε σε ένα επίπεδο την ενέργειά σας, κάνοντας και σκληρή δουλειά. Ένα 20λεπτο πρόγραμμα άσκησης είναι μια καλή αρχή. Η άσκηση είναι δυνατή, αλλά σκληρή, γι 'αυτό και είναι στο χέρι σας να δοκιμάσετε διάφορα προγράμματα και να δείτε ποιό σας βολεύει.

7. Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά το να αφιερώσεις χρόνο για χαλάρωση στον εαυτό σου κατά τη διάρκεια της ημέρας, είτε πρόκειται για ένα χαλαρωτικό απογευματινό τσάι ή να πάτε μια βόλτα, μπορεί να βελτιώσει πραγματικά την ψυχική και σωματική σας υγεία. Γι 'αυτό μην το παραμελείτε! Θα πρέπει ήδη να κάνετε μερικά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφού είναι για το καλό σας. Το να έχετε μια καλή καθημερινή ρουτίνα είναι πολύ σημαντικό, αφού θα κρατήσει για πάρα πολύ καιρό.

8. Γνωρίζετε ήδη πως η έλλειψη ύπνου είναι αρνητικός παράγοντας για την εργασία και την υγεία σας, αλλά λίγοι από εμάς πραγματικά κάνουμε κάτι γι 'αυτό. Λοιπόν, ήρθε η ώρα . Δοκιμάστε στα διαλείμματα να πάρετε έναν υπνάκο. Αυτό θα βοηθήσει στο να μπορέσετε να κοιμηθείτε καλύτερα το βράδυ. Προσοχή. Μιλάμε για 5 - 10 λεπτά, όχι παραπάνω (θα κάνει κακό στη δουλειά σας και μπορεί να έρθει και η απόλυση). Θα διαπιστώσετε πως θα έχετε περισσότερη ενέργεια για δουλειά.

9. Φροντίστε τον εαυτό σας διώχνοντας το άγχος, που πραγματικά επιβαρύνει την υγεία σας. Εργαστείτε έξυπνα, όχι σκληρά: αυτό σημαίνει να εκμεταλλευτείτε το χρόνο σας αποτελεσματικά, να κάνετε πιο καλή δουλειά κατά τη διάρκεια που έχετε μεγάλη ενέργεια.

10. Οι περισσότερες ώρες, δεν σημαίνουν και περισσότερη δουλειά. Σκεφτείτε: πόσες ώρες εργάζεστε την εβδομάδα; Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι αν είναι πάνω από 40 ώρες, η παραγωγικότητα μειώνεται, επιβαρύνεται η υγεία σας και το εισόδημά σας (εφόσον εργάζεστε περισσότερες ώρες για την ίδια αμοιβή). Το κλειδί; Σταματήστε τη δουλειά και πηγαίνετε στο σπίτι σας να ξεκουραστείτε. Είναι πιο δύσκολο στην πράξη από όσο ακούγεται , αλλά αξίζει τον κόπο.





Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :