10/10/13

Dimi Wise

Γυμναστική και κρύωμα - Κάνει να γυμνάζεστε όταν είστε άρρωστοι;



Αν θέλετε να γυμνάζεστε ενώ έχετε κάποιο κρυολόγημα, όπως για παράδειγμα συνάχι,, θα το δείτε ανάλογα με τη διάθεση και με το αν αισθάνεστε καλύτερα.
Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε, είναι πως η γυμναστική δε χειροτερεύει αλλά ούτε και βελτιώνει την κατάσταση. Αυτά σε περίπτωση που έχετε συνάχι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι 10 πιό πλούσιες τροφές με σίδηρο - Σύμμαχος για τον οργανισμό σας!

Να αποφεύγετε τις ασκήσεις και γενικά τις δραστηριότητες που σαν κάνουν να ιδρώνετε, όταν έχετε στομαχικές διαταραχές, αφού ο εμετός και η διάρροια, σίγουρα θα σας αφυδατώσουν. Να πίνετε πολύ νερό και να κάνετε ασκήσεις ελαφριές, όπως περπάτημα ή βελαφριά βάρη. Μόλις αρχίσετε να ιδρώνετε, σταματήστε αμέσως.

Όταν έχετε βήχα, καλό είναι να σταματάτε την άσκηση, αφού οι πνεύμονες κουράζονται εύκολα και η αναπνοή γίνετε εντονότερη. Μπορείς να κάνεις χαλαρή γυμναστική, όπως το περπάτημα.

Σε περίπτωση που έχετε πυρετό, να μην κάνετε γυμναστική, αφού η θερμοκρασία του σώματος ανεβαίνει και το πρόβλημα γίνετε ολοένα και πιό έντονο.

Οι παραπάνω συμβουλές, είναι απο γνώμες ειδικών, γι'αυτό θα πρέπει όταν είστε άρρωστοι, να παίρνετε τη συμβουλή του γιατρού σας.




weebly

Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :