20/10/13

Dimi Wise

Τι είναι οι κράμπες και πως θα τις κάνετε πιό ήπιες;

Σχεδόν ο καθένας από εμάς έχει πάθει κράμπες. Μερικές φορές, οι κράμπες είναι βασανιστικές. Εμφανίζονται κάποιες φορές από το πουθενά ή απο κάποιο χτύπημα και είναι σαν κάποιος να έχει πάρει ένα ρόπαλο και να μας χτυπάει. Σε αυτό το άρθρο θα σας εξηγήσω τι τις προκαλεί και επίσης θα σας δώσω μερικές συμβουλές για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα.

Σχεδόν ο καθένας μπορεί να έχει μια κράμπα σε κάποια στιγμή της ζωής τους. Υπάρχει πολλά είδη και πολλές αιτίες των μυϊκών κραμπών. Πολλά φάρμακα μπορούν να προκαλέσουν μυϊκές κράμπες. Οι περισσότερες μυϊκές κράμπες μπορούν να σταματήσουν εάν ο μυς τεντωθεί. Οι μυϊκές κράμπες μπορεί συχνά να αποτραπούν με τα κατάλληλα μέτρα, όπως η κατάλληλη διατροφή και ενυδάτωση, οι ασκήσεις που γίνονται με ασφάλεια και με προσοχή σε διάφορους άλλους παράγοντες.

Τι είναι οι κράμπες; 

Η κράμπες είναι μια ακούσια σύσπαση των μυών που δεν χαλαρώνει. Όταν χρησιμοποιείτε τους μυς που μπορείτε να τους ελέγξετε, όπως αυτούς των χεριών και των ποδιών σας, χαλαρώνοντάς τους εναλλάξ, καθώς προχωράτε σιγά σιγά προς τα άκρα. Οι μυϊκές κράμπες μπορεί να διαρκέσουν από λίγα δευτερόλεπτα έως ένα τέταρτο της ώρας ή μερικές φορές και περισσότερο. Δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο, μια κράμπα να επαναληφθεί πολλές φορές μέχρι να σταματήσει οριστικά.
Οι κράμπες είναι εξαιρετικά συχνές.

Σχεδόν όλοι (μία εκτίμηση είναι περίπου στο 95%), βιώνουν μια κράμπα σε κάποια στιγμή της ζωής τους. Οι κράμπες είναι συχνές στους ενήλικες και γίνονται όλο και πιο συχνές μεγαλώνοντας. Ωστόσο και τα παιδιά έχουν κράμπες, αλλά πιό σπάνια. Αυτές που εμφανίζονται κυρίως στα άκρα, όπως στα χέρια και τα πόδια, είναι πολύ συχνές. Αν δεν έχετε πάθει κράμπες με έντονο πόνο, τότε είστε απο τους τυχερούς!
Για όλους όσους αθλούνται απο την άλλη, ο κίνδυνος ελαχιστοποιείται, με καλό πρόγραμμα διατροφής.

Πως θα κάνετε πιό ήπιες τις κράμπες σας: 

1. Ελέγξτε τα μεταλλικά ιχνοστοιχεία του οργανισμού σας. Σύμφωνα με ερευνητές, οι γυναίκες που προσλάμβαναν λίγο περισσότερο απο 1300 μιλιγκράμ ασβεστίου την ημέρα (4 ποτήρια γάλα), ανέφεραν λιγότερα συμπτώματα απο κράμπες.

http://www.yeskid.gr/sites/all/files/img/articles/metallika-stoixeia-apolytos-aparaitita.jpg?1256901800

2. Ασχοληθείτε με τον αθλητισμό ή ξεκινήστε γυμναστική και τρέξιμο. Οι κράμπες σας θα γίνονται ολοένα και πιό ήπιες αλλά και θα εμφανίζονται πιό σπάνια.

http://healthyliving.azcentral.com/DM-Resize/photos.demandstudios.com/getty/article/97/122/89793394.jpg?w=600&h=600&keep_ratio=1

3. Πιείτε υγρά. Μια ανισορροπία σε ηλεκτρολύτες μπορεί να είναι η αιτία των μυϊκών σπασμών, οπότε η ενυδάτωση με ένα ποτό ηλεκτρολυτών μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση της ισορροπίας. Μειώστε ορισμένα αθλητικά ποτά που περιέχουν υψηλής περιεκτικότητας ζάχαρη και τα οποία θα μπορούσαν να προκαλέσουν κράμπες.

http://4.bp.blogspot.com/-gyu1l4_1bXw/UPyf9YToTdI/AAAAAAAAFSE/Xctm-r7qb2Q/s1600/bennati2.jpg

4. Χρησιμοποιήστε πάγο για να μουδιάσει ο πόνος, να μειωθεί η φλεγμονή και να αφήσει τον μυ να χαλαρώσει.

http://www.findhomeremedy.com/wp-content/uploads/2012/06/Try-To-Relax-The-Muscle-With-Cold-Pack.jpg

5. Κάντε μασάζ. Βάλτε το σημείο εκείνο που έχετε πάθει κράμπα σε μια χαλαρή θέση (και να μην είναι τεντωμένο) και να πιέσετε αμέσως το σημείο αυτό. Ζητήσετε φυσικά και τη συμβουλή του γιατρού σας.

Dimi Wise

About Dimi Wise - Βρείτε μας στα social media -

To Dimiwise.gr έχει θέματα που αφορούν την υγεία, την ομορφιά, το σπίτι αλλά και την ψυχαγωγία. Περιηγηθείτε στο blog και διαβάστε χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις σε θέματα που σας ενδιαφέροουν. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε τα καλύτερα άρθρα του διαδικτύου με τα Top 10 και πολλά άλλα ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.

Εγγραφή στο blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :