GuidePedia

Οι ασκήσεις για την πλάτη πολλές φορές αποτελούν τις πιό σημαντικές για τις μυ'ι'κές ομάδες, με δεύτερους να έρχονται οι μύες των ποδιών.
Όταν αναπτυχθούν οι μύες της πλάτης, μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των προβλημάτων και στη στάση του σώματος και ακόμα καλύτερα, όταν έχουν αναπτυχθεί σημαντικά και οι μύες του στήθους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ασκήσεις στήθους - Η καλύτερη άσκηση για το στήθος

Παιδιά, μπορεί να πρέπει να επικεντρωθείτε πολύ περισσότερο στις ασκήσεις για την πλάτη, καθώς συμβάλλουν και στις καθημερινές δραστηριότητες, εκτός των άλλων, ενώ καθορίζουν και το κέντρο βάρους του σώματος.

 
Ας δούμε μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για την πλάτη, ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής κατάστασης του καθενός.

Ασκήσεις για πλάτη σε μονόζυγο


Συχνά παραβλέπεται, η απλή άσκηση σε μονόζυγο, που μπορεί να είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για την πλάτη. Πως να την κάνετε:



http://alternativabolivariana.org/wp-content/uploads/2012/06/wide-grip-pull-up.jpg

    1.
Πιάστε το μονόζυγο, με τις παλάμες σας να είναι αντίθετα από το πρόσωπό σας (να κοιτούν προς τα έξω και όχι προς τα μέσα). Τα χέρια σας να έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα από το πλάτος των ώμων σας.


   
2. Πριν ξεκινήσετε, τραβήξτε την ωμοπλάτη σας προς τα πίσω και προς τα κάτω. Αυτό θα βοηθήσει για να μην πιαστείτε και είναι η καλύτερη διάταση πριν την άσκηση.


   
3. Σφίξτε τους μυς σας. (Αυτός είναι κανόνας για τις περισσότερες ασκήσεις)


   
4. Επικεντρωθείτε σε αυτό που κάνετε, τραβώντας όλο το σώμα σας προς τα πάνω.


   
5. Μόλις το πηγούνι σας είναι στην ευθεία ή πάνω από το μονόζυγο, αρχίστε να κατεβαίνετε σιγά-σιγά προς την αρχική σας θέση. Το κλειδί εδώ είναι να ελέγξετε την συγκεκριμένη κίνηση κατά την κάθοδο, χωρίς απότομες κινήσεις. Και προσέξτε να μην πέσετε!


   
6. Όταν επιστρέψετε στην αρχική θέση, κάντε μερικές αργές κινήσεις για διατάσεις στην ωμοπλάτη σας, για να μην έχετε κάποιο απότομο τράβηγμα (με προσοχή!).

 
Σε μερικούς ανθρώπους, το πάνω μέρος του σώματός τους δεν μπορεί να αναπτυχθεί αρκετά καλά για να ολοκληρώσουν μια πλήρη σειρά ασκήσεων σε μονόζυγο. Μην ανησυχείτε! Η προπόνηση για να δυναμώσετε, πρέπει να γίνετε αργά και σταθερά, με μικρά βήματα για να βελτιωθείτε. Να θυμάστε ότι, ανεξάρτητα από το ποιες είναι οι συμβουλές του γυμναστή, εσείς να επικεντρωθείτε σε μία συγκεκριμένη μορφή άσκησης.


Αν διαπιστώσετε ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο για σας να ολοκληρώσετε μια σειρά από μερικές ασκήσεις για πλάτη με μονόζυγο, προσπαθήστε να βρείτε σε ένα γυμναστήριο, τις κατάλληλες ασκήσεις και σε συνδυασμό με τις συμβουλές των ειδικών, να εκπληρώσετε αυτό που ξεκινήσατε.


Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε, είναι πως οι ασκήσεις για την πλάτη, είναι πολύ σημαντικές για όλο το σώμα, για την δομή και τη στήριξή του, αλλά το μονόζυγο, θέλει πολύ εξάσκηση και υπομονή. Για μένα, είναι ότι καλύτερο για τη γυμναστική γενικά!
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:
 
Top